HTML

As time goes by!

Az életem mindennapjai, érzéseim, meglátásaim az élet különböző dolgairól és tapasztalataim.

Friss topikok

Linkblog

2007.01.13. 01:01 Hannibal

2007.01.12 péntek

Ez az első blogom! Még soha nem csináltam ilyet! Az én Maszathercegnőm mutatta meg nekem, hogy van ilyen is. Nem is tudom idáig miért nem blogoltam soha sem. Szerintem tök jó dolog archiválni meg ilyesmi:)) !

Hát a mai napban nem volt semmi különös. Reggel kelés meg miegymás aztán irány dógózni! Hát nincs valami hú de jó forgalmunk de állítólag ez normális. A faszom tudja most kezdtem még csak vendéglátózni. Nagyon nem tudok semmilyen véleményt sem alkotni a vendéglátásról, a vendéglátás helyzetéről; nekem ez az első munkahelyem. Kicsit úgyérzem,mivel alig van forgalmunk, mintha vendéglátósat játszanánk az oviban. De azért mindennap tanul valamit az ember, én legalábbis mindennap tanulok valamit az étteremben, legyen az tálalás, "secret" fogások stb..

Jelenleg DVD-ket írok a Daddy-nek, mert már nagyon szeretne filmezni, és kiszeretné magát filmezni, mert a Bakter megy síelni aztán helyette jön elég sokáig Dödáj. Rózsa nélkül egész nyugalmasan telnek a napok, de ez így mindenkinek jó. A Rózsa már idegbeteg volt teljesen, már majdnem mindennap kiakadt valamin. A lényeg, hogy nyugalom van.

Az én Maszathercegnőmmel már 2 hónapja vagyok együtt és nagyon nagyon szeretem. Ő az én mindenem. Közel 7 hónapig nem volt senkim sem. Találkozgattam lányokkal de egyik sem volt az igazi, egyiknél sem éreztem azt amit az én Beusomnál. November 10-e óta, mindennap boldogan kelek fel és Ő az én első gondolatom. Imádok vele mindenhova elmenni, már voltunk együtt Egerben és Bécsben. Nagyon vigyázok rá, de amikor sok belőlem és szeretne egyedül lenni, akkor mindig hagyom had legyen egyedül! Néha nálam is van ilyen, és én teljesen igazat adok neki, jó néha egy kicsit egyedül lenni. A lényeg, hogy nagyon szeretem és igyekszünk a felbukkanok problémákat nagyon hamar megoldani.  

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lifestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr9628146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása