HTML

As time goes by!

Az életem mindennapjai, érzéseim, meglátásaim az élet különböző dolgairól és tapasztalataim.

Friss topikok

Linkblog

2007.09.01. 23:17 Hannibal

 

Hmmm......  hol is tartottam? Már legalább másfél hónapja nem írtam. Rengeteg minden történt azóta. Húúúúúú

Nem is lenne célszerű kifejtenem, hogy milyen helyeken voltam, hanem, hogy milyen élményekkel gazdagottam, illetve miket tapasztaltam meg. Na persze nem olyan dolgokra gondolok, hogy a zsíros kenyér ha leesik akkor mindig a zsíros felére esik.

A legszebb dolgok közé tartozik, hogy 8 és 9 hónaposak lettünk Biámmal (alig várom a 10-et és még az összes többit), a és tele vagyunk tervekkel. Felmerült egy hajós állás lehetőség, ami nagyon nagyon jónak ígérkezik és én nagyon örülnék neki, hogy ha eltudnánk jutni egy ilyen hajóra és rengeteg pénzt keresnénk. Illetve itt van még Ausztrália ami szintén nagyon jó lehetőség és még olyan szempontból is, hogy nem kell szállásért meg ilyenekért fizetni, csak a kaja és miegymás. Semmi több. 

Én még mindenféle képpen szeretnék egy angol nyelvizsgát előtte letenni most még december előtt. Minimum egy középfok. Szükségét érzem, egyszerűen nekem kell róla papír, hogy tudok angolul. Biám még nem tudja, de nagyon szeretném ha ő segítene nekem ebben a felkészülésben, biztosan szívesen segít nekem ebben. 

Voltunk moziünnepelni, megnéztük az Őfelség pincére voltam igazi tradicionális cseh filmet nagyon nagyon jó volt. Ma pedig megnéztük a Simpson családot az is nagyon jó volt, és holnap pedig a Törés című filmet. Kiváncsian várjuk a holnapit. Nagyon tetszik nekem ez, hogy így együtt járunk moziba, olyan jó meg olyan izgi és olyan szép. Nagyon élvezem. Olyan kár, hogy csak négy napos ez az ünnep. De ezek a pillanatok olyan szépek, amiket együtt töltünk Biámmal.

 

 

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://lifestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr88155057

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: sban.evoplain.de 2018.01.06. 19:19:32

WIFI jelszó hack - kockablog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása