HTML

As time goes by!

Az életem mindennapjai, érzéseim, meglátásaim az élet különböző dolgairól és tapasztalataim.

Friss topikok

Linkblog

2007.05.28. 20:52 Hannibal

Mininyaralás :D

 

Életem legszebb hétvégéje volt ez a mostani.

Puszedlivel lementünk pár napra a Balcsira egy kicsit pihizni meg amolyan mininyaralni. Nagyon jól éreztük magunkat, és már alig várjuk, hogy megint mehessünk.

Az igazat megvallva, amikor Prüntyibe bepakolva robogtunk a 7-es úton, egy kicsit féltem, mert nagyon nagy felhők cikáztak az égen. Féltem, hogy nem fogunk tudni pancsizni, meg szürke lesz minden és minden szar lesz és a Nap lesem megy meg minden....

Hát nem így esett, az eset :D , hanem csodaszépen szikrázó napsütés volt. De mielőtt még elmesélném, hogyan és, mint torténtek a dolgok odalent, külon elnézést kell kérnem a Puszedlitől, hogy voltam, olyan szemét, hogy nem álltunk meg Székesfehérvárnál fagyizni. Ne haragudj Picim. Természetesen már késő lett volna Szabadbattyán-nál megállni tolni egy fagyit, mert az már nem olyan és külonben is, úgyhogy ezt lekozelebb ha esik ha fúj, megfogunk állni Székesfehérváron útkozben fagyizni.

Szóval, megérkeztünk a házikóhoz, kipakoltunk és a tervhez híven elmentünk a TECSÓBA vásárolni.

Nagyon ügyesen vásároltunk. Csak a VAPE-t felejtettük el. Meg nem kaptuk fokhagyma ízesítésű tussskót. Visszatérve a TECSÓBÓL megálltunk egy hamisítatlan balatoni lángost enni. Nagyon fincsi volt, csak fokhagymásan száraz, úgyhogy muszáj rá az a tejfol meg a sajt. Szépen berendezkettünk a házikóba és után lementünk úszni, ami alatt azt kell érteni, hogy én siklóra vadásztam Puszedli és a siklók jókat rohogtek az én bénaságomon. Úgyhogy inkább nevet adtunk nekik. Ott volt Hugó, Etel és Piroska. Azt hiszem szegény Etel nyakát sikerült elkapnom, és alig bírtam kihúzni. Valahol megakadt, úgyhogy kicsit rajzfilmes nyakas szorítás lett belőle. Kicsit vicces volt.

A pancsi után felmentünk a házikóba grillezni egy jót. Puszedli-vel megis beszéltük, hogy nagyon Bandi a hegyen feeling-ű volt a kertben való sütés. Én tüzet raktam, ő pedig előkészítette a dolgokat a gorog salihoz és a rablóhúshoz. Prücsok szépen megterített bent a házban és neki láttunk a lakomának. DVD-n néztük kozben a Lora-t. Nagyon jó volt. Heineken-eztünk is. Után gyorsan lepakoltunk és gyújtottunk egy Raid szúnyog írtót. Aztán alvás. Osszebújva aludtunk el, nagyon finom volt. Hajnalban felébredtem és láttam az én kisTündéremet, ahogy begubózva, nyakig betakarva alszik. Olyan szép volt.

Másnap reggel kávéztunk együtt aztán neki láttam füvet nyírni. Bogárka addig ki lakkozta szépre a kormét meg csinált nekem szenyát és lementünk a Szabadstrandra. Ahol egyből vettünk kakaós palit. Aztán irány be a vízbe. Húúúúúúúúú.... Annyit okorkodtünk meg hülyéskedtünk a vízben, hogy csak na. Volt egy rész, ahol a kis fejecském beszorult a Bia lábai kozé. Természetesen ne gondoljon most senki se másra meg minden..... Szóval nyakamba akartam venni aztán elveszítettük az egyensúlyt és előre dőltünk. Meg béjvacsoztunk is, meg ugráltunk tobb kevesebb sikerrel. Napozás is volt. Jól legégtünk hú de nagyon nagyon. De azt hozzá kell tennem, hogy akkor szerezhettük az égési nyomokat amikor egy kisfíút akartunk megvesztegetni, hogy fogunk neki halat ha odaadja a hálóját. Ugyanis mi TECSÓS szatyi segítségével akartunk halat fogni ahogy az egyiptomiak. Bár tudom TECSÓ nem volt egyiptomban, meg ők hálóval csinálták stbstb. , de mi azért megpróbáltuk.

Aztán délután még egy kis pali meg kóla és felmentünk a házikóba fürcsizni és bementünk Siófokra. Ott átvert minket egy gép ami fotót csinált ugyen de azt valahogy nem sikerült osszehoznia. Namindegy. Utána beindultunk, hogy keresünk valamit enni. De kozben megálltunk léghokizni még sose csináltam azelőtt ilyet, nagyon tetszett természetesen Puszedlim győzőtt. Utána nyomattunk egy kis Thunderball-t. Hú hát az nagyon fárasztó játék, de nagyon jó kellemesen kifáradtunk tőle. Után mivel pisilnem is kellett a változatosság kedvéért kerestünk egy helyet ahova beültünk és ittunk egy kólát és én eltudtam menni pisilni. De nagyon bunkók voltak a pincérek, úgyhogy onnan eljottünk. Ott volt mellettünk viszont egy híresség maga Brandon Fraiser :D. Tok jó volt.

Találtunk még nosztalgia boltot meg tolott paprikát. Bogárka evett egy toltott paprikát, de természetesen Mama sokkal jobbat csinál azt le kell szogezni. Én meg ettem egy melegszenyát. Ugyan palacsintát szerettem volna de az nem volt.

Aztán egy kis kiwi fagyi meg biliárd. Ahol egy faszit majdnem nagyon elvertünk. Akkora bunkót. Részeg fasz. Meg kell mondanom forrt bennem a pulyka méreg, amikor odament a Babához és elkezdte kérdezgetni. Azt hittem ott helyben szanaszét baszom az ürge fején a biliárd dákot. A tulaj megoldotta a dolgot és máris tudtunk a játékra koncentrálni. A zsepis trükk bejott Puszedlinél. Utána olyanokat lőtt, hogy csak néztem.

Mire lesétáltunk a szalonból eleredt az eső. Megvártuk míg eláll, és szaladtunk Prüntyiért. Haza értünk tobbszor volt áramszünet,  úgyhogy gyorsan ágyba bújtunk.

Másnap korán keltünk és lementünk a strandra. Úsztunk egyett aztán felmentünk a házba és osszepakoltunk és felindultunk Budapestre. De út kozben megbeszéltük, hogy sokat jovünk még és amikor csak lehet. Eszünk Nutellás lángost.

Nagyon jó volt. Alig várom már, a kovetkező ilyen mininyaralást, az én kis Puszedlimmel.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lifestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr9988443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása