HTML

As time goes by!

Az életem mindennapjai, érzéseim, meglátásaim az élet különböző dolgairól és tapasztalataim.

Friss topikok

Linkblog

2007.01.18. 22:19 Hannibal

Reneszánsz vagy mi!

Húha!!

Már elég sok ideje nem írtam! Vajh' csúnya dolog ez, hogy az ember nem vezeti a dolgait?? Végülis nem hagytam ki olyan hú de sok napot, azért még az élmények közeliek és emlékszem rájuk!

 

Hát nem nagy kedvel indult a hetem! Olyan nyomott-nak és erőtlennek éreztem magam. Nem tudom miért?? Lehet, hogy az idő?! Na persze mindenki erre fogja egyből, pedig biztos van magyarázat. Hiányzik a másik "felem" :) ! Az az én nagy bajom. Sokat kell tanulnia az én Beusomnak és nem tudunk találkozni. De talán a vasárnapi eset óta jót is tesz nekünk ez a kis szünet. Úgy érzem sikerült vissza állnom a régi kerékvágásba és úgy érzem, minden a kezemben van és képes vagyok irányítani. Már engem is zavart a kupi a szobámban. Rendet raktam. Még jobban oda figyeltem az emberekre akikkel beszéltem, és próbáltam (szerinem sikerült) normális ember módjára megbeszélni dolgokat. Szóval most jól érzem magam. A lényeg, hogy új ember lettem. Nem íjedek meg vagy hátrálok ha akadályokba ütközöm, próbálom megoldani őket. Nem agresszívan, szépen nyugodtan. Elég sok feszültséggel találkoztam a héten. Mindenki ingerült volt, feszült és már nagyon kezdett tele lenni a tököm az egésszel. Próbáltam higgadtan elintézni a dolgokat és sikerült, nem tudom, hogy hogyan csináltam de sikerült. Nagyon dúrva dolgok voltak de sikerült megoldani. Az a tipikus lécrezgős veszekedés. 

 Várom, hogy láthassam Beust, és ha kell mindent átbeszéljünk. Lehet, hogy nem is lesz rá szükség. Jövőhéten együtt leszünk, régi filmeket nézünk, moziba megyünk, biliárdozunk, elmegyünk egy jó kis Pub-ba (iszunk jófajta söröt), Van Gogh kiállításra ( nem Gogain :)) )

 

Gyakoroltam az angol szövegeket is. Fordítottam az Oszinak angol szakácskönyvet, mert lesznak az Articsóka új étlapján különleges kaják. Majd le kell őket főzni. Nem értem miért kértek meg, hogy segítsek nekik. Úgyis elküldenek. A Csabitól is visszahallottam ezt. De már nem akarok ezen moralizálni. Tök uncsi lenne ez a blog, ha erről szólna. Majd eljön az ideje amikor menni kell.

Addig is igyekszem jó pofát vágni a dologhoz. Don't worry, be happy!!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lifestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr1929432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása