HTML

As time goes by!

Az életem mindennapjai, érzéseim, meglátásaim az élet különböző dolgairól és tapasztalataim.

Friss topikok

Linkblog

2007.06.04. 22:53 Hannibal

Milyen szép a világ :D

 

Na igen, ez a cím erre a mai napra rendkívül jól passzol. Meg úgy alapjában véve mindenre. Azért bevallom őszintén a cím iróniát rejt. Tyűűűűű

Nem akarok titokzatos lenni úgyhogy jobb ha elmondom miért is adtam ilyen címet ennek a blog bejegyzésnek. A lényeg az az, hogy az embereket vagyis a potenciális munkaerőket kizsákmányolják. Ez vonatkozik a diákokra is akik diákmunkát végeznek és a munkáltatók úgy gondolják, hogy a hülye gyereknek úgyis csak arra kell a pénz, hogy elmenjen a Tiesto koncertre és jól bedrogozzon.  Ugyan lehet hallani [lopva, de azért figyelve] ilyen beszólásokat séta kozben az utcán, hogy: - [ Telefon cserrenés ]

Dolce und Gabban pólós hősünk veszettül matat magán és egyszercsak hallhatóvá válik egy dallam [megjegyzem semmi melódia nincs benne, csak belepróbáljuk erőltetni a hallásunkat, hogy ez jó, HÁT EGY NAGY RAKÁS SZART] és jon a telefon beszégetés. - Szeva te kúrva - Itt a állomáson - DIKMÁN GECI NE SZOPASSÁL - DÓGÓZTAM BAMEG - Megyek főő Pestre Tiestora - JA GOMBÁS SORT IDE GECI - NA CSÁ TE KÚRVA -

Igen ez fájdalmas dolog, nem egyszerű kiheverni egy ilyen beszélgetést hallva. Szóval annyit akartam ebből kihozni, hogy előfordul, hogy valakinek tényleg erre kell a pénz. De vannak olyanok akik jegyzetet szeretnének venni abból a kis pénzből vagy egyszerűen csak egy kis terhet akarnak levenni szüleik hátáról. Akik már dolgoznak azoknak is lehet, hogy komolyabb dolgokra kell a pénz, onállóságot tanulni, lakást bérelni ilyesmi. De ha egyszer az embert alig fizetik meg akkor nem jut 5ről a 6ra. Nem tud félretenni, mert azt a kevés pénzt feléli. Mert azért had rúgjon ki az ember a hámból ha már elege van és szeretne lazítani. Velem is hasonló dolog tortént, számítottam egy bizonyos osszegre amit ígértek de nem adták meg és jóval kevesebbett is adtak. Mindegy leszarom.

Piszkosul gazdagok leszünk Bündéremmel úgyis és mindenki majd csak néz egy nagyot. Ismét egy gyonyorű hétvégét toltottünk el együtt. Fent voltunk a várban és kijelenthetem azt, hogy azt csináltuk ami egy hétvégéhez illik. Semmit. Dvd-ztünk, filmeztünk, ettünk, szerelmesen bújtúnk, Obi-ba mentünk, ebédeztünk, sütit ettünk [nagyon sok édességet]. Nagyon jól éreztem magam. Szerintem ezekkel a szép pillanatokkal kell foglalkozni és nem azzal, hogy az ember munkahelyén milyen problémák meg bajok vannak. Mostmár biztosan állíthatom, hogy olyan munkahely nincs ahol ne lennének izék meg bigyók meg társaik.

Szóval a lehető legjobb dolog amit tehet az ember, hogyha van valami baja a munkahelyén vagy nem fizetik meg az az, hogy visszagondol egy ilyen szép hétvégre amilyet én toltottem el a múlthétvégén és a mostanin. Komolyan jobban is érzem magam most.

Holnap bújúnk Bündéremmel sokat nagyon sokat, szerelmesen. Végre érezhetem a finom illatát, amikor alszik. Hiába én már csak így tudok finoman aluszni. Drukkolok neki nagyon, mert holnap vizsgázik, ugyan bátor meg okos és felkészült de én azért drukkolok, mert egy Bündér. IMÁDOM

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lifestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr6592786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása