HTML

As time goes by!

Az életem mindennapjai, érzéseim, meglátásaim az élet különböző dolgairól és tapasztalataim.

Friss topikok

Linkblog

2007.04.14. 15:46 Hannibal

New Way

 

Sikerült végre valahára lezárnom egy korszakot.

Kb. fél évig tartott az egész. Az étterem, ahol dolgoztam egy romhalmaz volt.

Januárban elküldtek onnan, mert nem tudtak tovább fizetni. Telnek múlnak a hónapok, állások után nézve. Majd csörög a telefon március végén. A vonal túlsó felén az előző munkahelyem beszél. Nem igazán nagy kedvvel de a jó pénz reményében visszamegyek oda dolgozni. Pedig megfogadtam, hogy soha többé be nem teszem oda a lába. A szükség nagy úr, ahogy azt mindig is szoktam mondani.

Az első nap már éreztem az emberek ellenszenvét irányomba. De még nem tudtam miért. Csak egy valaki volt mellettem ott és állt az oldalamon.

Ma csalódtam egy emberben, aki engem a barátjának nevezett, ahogy én is őt. Persze azzal áltatom magam, hogy nem izgat meg ki nem szarja le. De mégis valahol rosszul esik.

Ahogy már a címben is leírtam, új utakon fogok járkálni.

Kempinski Corvinus Hotel Budapest, öt csillag, luxus hotel és miegymás.

Nagyon kiváncsi vagyok, hogy milyen meglepetéseket tartogat számomra az az épület.

Biámmal nagyon sokat voltunk együtt. Olyan jó volt. A húsvéti ünnepeket együtt töltöttük fent a várban. Nagyon jól éreztem magam tényleg. "Felnőtt" hangulata volt. Most éppen takarít az én kis szorgos bogárkám, de mivel csak láb alatt lennék így azt mondta, hogy írjak blogot. Úgyhogy ezt is teszem, és még azt is mondta, hogy rengeteg minden történt mostanság, így nem árt képernyőre vetni.

Egyszerűen imádom Biát. Megőrülök érte. Mivel mostmár lesz biztos munkahelyem, ahol napra és percre pontosan kapok pénzt abból tudunk nézni egy albérletet. Meg tudok neki venni PILLIT ( húá ) !!, meg oda adom neki a 30%-át. Amúgy ez a szám 25-ről indult úgyhogy jobb lesz ha jobban viselkedem, mert még a végén felkúszik 50-re és aztán nézhetek egy nagyot. :D:D:D:D:D

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lifestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr1358538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása