HTML

As time goes by!

Az életem mindennapjai, érzéseim, meglátásaim az élet különböző dolgairól és tapasztalataim.

Friss topikok

Linkblog

2007.06.16. 00:28 Hannibal

Cím nélküli bejegyzés mostan ez :D

 

Nem tudom, hogy kéne neki fogni ennek a bejegyzésnek. Azt hiszem az lesz a legjobb, ha elkezdek írni és majd csak beindul a dolog. Vagy valami ilyesmi, izé meg bigyó....? Rengeteg minden tortént amióta nem írtam.

Voltunk lent Bündérrel Szigetszentmiklóson, és nagyon jól éreztem magam. Reggel korán keltünk, mert én jottem fel dolgozni autobrüvel. Reggel még volt fél óránk beszélgetni meg eszmélni, na meg dohányozni [legalábbis én dohányoztam, Bündér nem, mert nem is kívánta, meg nagyon korán is volt hozzá]. Szóval reggel elindultam dolgozni és aztán a munka végén meg indultam vissza. Olyan jó volt, olyan kellemesen bizsergető jó érzés fogott el amikor mentem le Szigetszentmiklósra. Bündérem délelőtt mindig felhívot [imádom amikor felhív, nagyon szeretem az olyat] és elmondta, hogy mit vigyek nekik, meg a Mama mit enne. Olyan volt az egész, mintha haza mentem volna. Társasjátékoztunk, meg Jenga-ztunk, meg Ország Városoztunk, és igen itt ennél a játéknál rá kellett jonnom, hogy a Darv, mint állat nem létezik. Hmmm....ez van..... :D De azért jót nevettünk rajta. A társasjáték olyan volt, hogy el kellett herdálnunk 1 millió fontot és az győzőtt aki minél hamarabb veszítette el az osszes pénzét. Lehetett benne lóversenyezni meg kaszinózni meg tőzsdézni. Tok jó volt. Nagyon élveztem. Torpedóztunk is, csak, én be kell vallanom férfiasan elég bénán nyomom a torpedót úgyhogy az abba maradt. De már tudom, hogy kell ügyesen játszani, úgyhogy azért reménykedem, hogy mikor tudunk majd egyszer egy jót játszani Bündérrel. A hétvégét azt Bündérrnél toltottem ami szintén nagyon jó volt. Ahogy ő mondta lotyogtünk egy jót és nagyon jól éreztük magunkat. Vettünk üvegfestéket meg temperát, meg repcsi modell ami nagyon jó volt. Terveztük, hogy na hazamegyünk és jól kreatívkodunk aztán nem sikerült, azátn majd másnap, úgyse jott ossze, úgyhogy a kreatívkodás váratott magára. De csak egy kicsit. Bündérem csinált nekem vakondokot gyongyből, meg csinált nekem szép hamutartót. Vakondok mindig velem van ott van az autómban a műszerfalon, vagy ha éppen nem vezetek akkor ott van a zsebemben. Bármikor a kezembe kerül vagy a vakondok vagy a hamutartó akkor mindig ő rá gondolok de ez úgyis megy ha nem látom ezeket az ajándékokat. :D

Még két vizsgája van hátra Bündérnek. Nagyon sok konyvvel bástyázta korbe magát. De ma mesélte, hogy nincs is rájuk nagyon szükség mert ezek csak ajánlott olvasmányok, úgyhogy csak azt kell elolvasni ami a segítsgére lehet a tanulásban.

Szurkolok érte nagyon, hogy minden jól sikerüljon. Most is nagyon jól vette az akadályokat és nagyon büszke vagyok rá, hogy ilyen jól megy neki. Valamit szeretnék neki adni, hogyha túl van a vizsgáin. Csak még nem tudom, hogy mit kéne, vagy minek orülne. Beszéltünk Balcsiról, hogy az legyen az ajándék. Az nagyon jó lenne, annak nagyon orülnék tényleg. De még azért mellé valamit. Vagy ha nem jon ossze Balaton akkor valami mást. Ezt még meg kell, hogy beszéljük vagy ki kell találnom jól.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lifestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr5699544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása