HTML

As time goes by!

Az életem mindennapjai, érzéseim, meglátásaim az élet különböző dolgairól és tapasztalataim.

Friss topikok

Linkblog

2007.02.12. 21:01 Hannibal

Rájottem a dolgok értelmére

 

Kozel egy hónapja nem írtam már ide bejegyzést.

Nem tudtam sokáig, hogy hol szúrom el. Mostmár rájottem és tudom, hogyan kell élnem tovább.

Amiket ígértem ígéreteket, azokat nem váltottam be. Szornyű benne az, hogy Beusom számított rám, én pedig nem változtam, ahogyan annak torténnie kellett volna, vigyáznom kell rá, és látnia azt, hogy bennem megbízhat. Megértettem valamit, ezt ugyan már írtam az előző bejegyzésekben, de mégsem tartottam szem előtt, hogy Beusomra nem szabad rámászni, kell neki egy kis levegőt hagynom, mert külonben ha nem adom meg neki a szabadságot akkor megíjed és elmenekül. Ezt én pedig nem szeretném, hogy elmeneküljon. Erre nagyon oda kell figyelnem ezentúl.

A másik, hogy célokat kell kitűznőm magam elé. Sajnos az ember őlébe nem hullanak bele a dolgok. Tenni kell értük. Leszek az a férfi aki talpra esett, és egy mozdulattal pikk-pakk, mindent képes megoldani. A felnőtt embernek vannak tervei és nem csak él a posványban és néz ki a fejéből, mert abból nem lesz semmi. Mostmár nekem is vannak terveim amiket szeretnék Beusommal pénteken megosztani és elmondani.

Elkezdtem kidolgozni a boros tételeket. Ma a fehérboros részt kezdtem el, nagyon sok okosságot tanultam ma. Természetesen azért hozzáolvasok azért még sokat. Holnap vorosbor-os részt fogom kidolgozni és átrágni.

Elkezdtem kondizni, nagyon elhagytam magam. Ép testben, ép lélek. Jó ez szar volt tudom de van benne valami.

Nagyon várom a pénteket, hogy láthassam KisMazsomot. Annyira hiányzik, csak nézem az msn-t este és annyira írnék neki, hogy milyen volt a napod?, mit csináltál ma? A kozos videóinkat nézegetem és képeinket. Az útóbbi időben nagyon sokat voltunk együtt. Nekem kellett volna figyelmesnek lennem és adnom neki időt, hogy pihenjen a lelke. Vasárnap nagyon elvoltam keseredve.

Remélem Cseppem elolvasod a blogomat. Szeretlek és hiányzol. 

Legyen már Péntek  

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lifestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr3636101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása