HTML

As time goes by!

Az életem mindennapjai, érzéseim, meglátásaim az élet különböző dolgairól és tapasztalataim.

Friss topikok

Linkblog

2007.09.15. 23:45 Hannibal

 

22 éves lettem én, ezért írom most e- költeményt!! Kezdhetném így is de talán maradok a megszokott elbeszélésnél. (vagy talán próza?!... de bunkó vagyok nem tudom az igazat megvallva Biám biztos tudja de ha azt mondom, hogy elbeszélés akkor azért abban ki tudunk egyezni. Ugye? :))

Na szóval eltelt 22 év. Valahogy olyan érzés fog el mindig minden egyes születésnapomon, hogy olyan mintha megint mindent elölről lehetne kezdeni új lappal, kicsit szilveszteres feelingje van de én akkor is így érzem.

Azt kell, hogy mondjam, nagyon szép nap volt. Sütött a Nap, jó idő volt nem volt hideg, nem esett az eső, de idáig egy olyan szeptember 14-vel sem találkoztam amikor egész nap zuhogott volna, valahogy mindig kisütött a Nap vagy már nap elején vagy nap végén. De most miért beszélek én az időjárásról?! Tök uncsi dolog kicsit olyan.....angolos

Az én drága egyetlen Bündér Tündér Virágomtól kaptam egy nagyon szép magenta színű inget amire már nagyon vágytam. (Springfield ing nem akármilyen) Nagyon tetszik nekem ez az ing. Ilyen van a Pethő Kristófnak is, de szerintem az nem is az övé, úgyhogy nekem sokkal jobb van meg szebb, különbenis. Illetve még elkezdett nekem írni egy verset amire nagyon kiváncsi vagyok de még nincs kész és mondta, hogy hamarosan befejezi és akkor egyben megkapom. Nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy milyen.

Délután siettem Bogárhoz, ahogy azt megbeszéltük és átadta nekem az ajándékát és felköszöntött engem de még melegtortát szerettünk volna enni, csakhát kifutottunk az időből de nem baj, a mai nap bepótoltuk, kaptam Bündéremtől meleg tortát. :))) (szeretem a puncosz meleg tortát). Utána elvittem osztálytalálkozóra, aztán itthon piciben megünnepeltük, anyuka sütött lángost meg almás pitét és ünnepeltünk, hogy 22 éve itt vagyok ezen a bolygón. Remélem sokak örömére :))))  (ez kicsit magasztosan hangzott, de nekem nagyon tetszik)

De a legjobb az volt a születésnapomon, hogy együtt tudtunk aludni Bündéremmel. Nagyon jól esett. Olyan jó volt, este még beszélgettünk sokat, aztán összebújtunk, mint a nyuszik a bokorban és aludtunk. Természetesen az ártatlan lökdösődés és morgás nem maradhatott el macizás-simizés-dögönyözés ügyéből kifolyólag, aminek nagyon örültem.

 

                                      Szebb ajándékot nem is kaphattam volna, mint ezt a csodálatos napot.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lifestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr98166514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása