HTML

As time goes by!

Az életem mindennapjai, érzéseim, meglátásaim az élet különböző dolgairól és tapasztalataim.

Friss topikok

Linkblog

2007.06.28. 00:14 Hannibal

 

A minap előkerült csomó régi fénykép a "fiatalkoromból" :)) . Azt kell mondanom elég rémísztő dolog volt szembesülnöm régi önmagammal. Csak annyit mondtam magamban, hogy EJHA.

De mindezek ellenére csomó régi emlék merült fel bennem. Milyen szép idők is voltak azok. Legjobb barátommal Szitával mennyi mindenen keresztül mentünk. Nagy berúgások, hatalmas beszélgetések, mélyen szántó gondolatok és tervek szortimentjei.

Azért olyan szar azzal szembesülni, hogy így már alig találkozom régi nagy cimbikkel. Mindenki éli az életét, egyengetik a sorsukat. Azért azt megkell hagyni, hogy ha valami baj van azért tudunk egymásra számítani bármikor. Természetesen ilyen a legjobb barátokkal van csak.

A legnagyobb tervünk az volt Szitával,  hogy fogjuk magunkat miután én elvégeztem a Gundel-t, hogy kimegyünk Jamaikába vagy legalábbis a Karibi térségbe és nyitunk egy palacsintázót. Csak közbe szólt az, hogy kiment Szita Angilába én meg elkezdtem dolgozni az Articsókában. Hmmm........ C'est la vie

Lehet, hogy valamikor megvalósul ez a terv ki tudja?! Az életben bármi megtörténhet.

Bündérem végzett a vizsgáival és nagyon jó eredményekkel. Nagyon büszke vagyok rá. Azért az egyetemen az első évet ilyen jól megalapozni nem semmi, 4.8-as átlaggal zárta az évet. Ahogy James mondja a Csengetett Mylord-ban "amilyen a kezdet olyan a vég" és van benne valami. Ha valaki ilyen jól indul az tuti, hogy sikeresen fog végezni bármibe is fogjon. A lényeg, hogy az alap legyen jó, onnan már lehet építkezni szépen. Szegénykém nagyon kimerült ebben a vizsgaidőszakban,olyan sok könyvet olvasott el, hogy csak néztem.Biztos a kimerültség az oka, hogy ennyire fáj a fejecskéje. Tegnap nagyon rosszult volt aggódtam is érte. Megígértem neki, hogyha végez a vizsgáival, akkor lemegyünk Balcsira és húúú de jó lesz, úgyhogy amint lehet lemegyünk Balcsira egyett nyaralni megint egy olyan MINI-t, mint a múltkor. Nagyon jó volt, nagyon tetszett.

              

Büszke vagyok rád Bündérem és IMÁDLAK

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://lifestyle.blog.hu/api/trackback/id/tr65107445

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása